7 روش خانگی آموزش پاکسازی پوست صورت دراصفهان؟

بهترین آموزشگاه آرایشگری دراصفهان

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین آموزشگاه ارایشگری در اصفهان|دوره آموزش تتوی صورت دراصفهان

تتوی ابرو به روش قدیم در دوره آموزش تتوی صورت در اصفهان

یک نوع تتو برای اولین بار عرضه شد به نام تتوی ابرو که قدیمی ترین مدل تتوی ابرو می باشد. در این روش دوره آمورش تتوی صورت در اصفهان دستگاه با رنگ دانه هایی که داشت تا دور ابرو را حالت قاب مانندی ایجاد می کردند و ابرو حالت غیرطبیعی پیدا می کرد اما در زمان خودش زیبایی خاص خود را داشت. دستگاه این تتو سرپلاک نداشت و به همین علت خون داخل خود دستگاه کشیده می شد و این مورد از نظر بهداشت جهانی تائید نشد تا اینکه بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان دستگاه جدیدی با سرپلاک وارد بازار گردید. این مدل دستگاه بسیار ارزان قیمت و سبک بود، کار با آن راحت و سریع بود. مدت ماندگاری این مدل خیلی بیشتر از مدل های جدید است چون ابرو کاملا از رنگ پر می شود. هاشور ابرو میکروپیگمنتیشن در این روش مدل ابرو به صورت خطی خطی همراه با سایه در بین قسمتهایی از ابرو که رویش کمتری یا اصلا موئی در آنجا نباشد کشیده می شود. در بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان این روش باید کاملا با دقت کامل زده شود چون هاشور را باید به صورتی زده شود که هم اندازه رویش ابروهای طبیعی و هر دو ابرو کاملا قرینه یکدیگر شوند. دستگاه دوره آموزش تتوی صورت در اصفهان مدل های مختلفی دارد از تک سوزن و چند سوزن گرفته و حالتهای مختلف آن. بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان مدت ماندگاری این مدل از سه ماه تا 6 ماه تخمین زده شده ولی البته کیفیت رنگ مورد نظر هم در مدت ماندگاری تاثیر بسزایی دارد، البته هر مدل از تتو حتما یک جلسه دیگر برای ترمیم باید گذاشته شود تا مدت ماندگاری و عیوب قبلی کار را درست کنند.

۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۶:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموده آکادمی

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان | دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان

تعریف میکروپیگمنتیشن در بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

هر چی جلوتر می رویم خانمها بیشتر روی به آرایش دائم می برند. به خاطر اینکه هم دوست دارند آرایش داشته باشند و هم وفت ارایش که خودشان هر روز انجام بدهند را ندارند. اینکه بعد از هر آرایش باید صورت خود را شستشو دهند خود دردسر دیگری دارد. برای همین کم کم آرایش دائم با استقبال زیادی روبرو شد. در بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان میکروپیگمنتیشن برای تتوی های مختلفی انجام می شود ولی با تتوی قدیم فرق دارد. دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان برای ابرو، چشم و لب این عمل انجام می شود.

این روش یک نوع آرایش همیشگی است البته باید بدانیم که همه این ارایش ها به مرور زمان در اثر شستشو و کیفیت رنگ به سمت محو شدن و بعضی از آنها به خاطر بی کیفیت بودن رنگ، تغییر رنگ می دهند.

تفاوت های میکروپیگمنتیشن با تتوی قدیمم

اولین تفاوت استفاده از یک نوع دستگاه جدید و متفاوت است. دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان این دستگاه رنگدانه هایی که روی پوست ایجاد می کند که عمیق تر از تتوی قدیم نیست. سری یا به اصطلاح کارتریج دستگاه میکروپیگمنتیشن یکبار مصرف است که این خیلی نکته عالی می باشد که از انتشار بیماری ها به مشتری ها جلوگیری می کند. تتوی قدیم حالت قاب مانندی در ابرو ایجاد می کرد، حال آنکه در بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان میکروپیگمنتیشن حالت ظریف تر و طبیعی تری دارد. میزان درد آن با تتوی قدیم خیلی کمتر است ولی این بدان معنا نیست که درد کاملا حذف شود ولی درد آن قابل تحمل می باشد.

۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموده آکادمی

بهترین آموزشگاه ارایشگری در اصفهان|دوره آموزش میکرونیدلینگ دراصفهان

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ یکی ازموثرترین شیوه های درمانی برای ترمیم و جوانسازی پوست است . ی

کی از مهم ترین مزیت های میکرونیدلینگ استفاده از پروسه ترمیم طبیعی خود بدن جهت درمان است.

بعد از انجام میکرونیدلینگ ،ظاهر پوست سریعا ترمیم می شود و فرد میتواند به فعالیت های روزانه اش بپردازد .

در دوره آموزشی میکرونیدلینگ پوست دراصفهان(amoode) ثبت نام کنید و دوجلسه به صورت رایگان از آموزش ها استفاده کنید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری دراصفهان(آموده) آماده ارائه خدمات میکرونیدلینگ به شما مشتریان گرامی می باشد .

۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموده آکادمی

بهترین آموزشگاه ارایشگری در اصفهان|دوره آموزش پاکسازی پوست دراصفهان

پاکسازی یک روش ترکیبی از روش‌های مراقبت از پوست است که در زیر میتوان به فواید آن اشاره کرد :

1. از بین بردن سلول‌های مرده یا اگزفولیشن (exfoliation)

2. پاکسازی آلودگی های محیطی و یا مواد آلوده ی نامناسب

3. کمک به جوانسازی و شادابی پوست

 

در دوره آموزشی پاکسازی پوست دراصفهان ثبت نام کنید و دوجلسه به صورت رایگان از آموزش ها استفاده کنید.

 

برداشت سلول‌های مرده

سلول‌های مرده در سطحی‌ترین بخش اپی‌درم پوست قرار گرفته‌اند. کار اصلی این سلول‌ها محافظت از اولین خط دفاعی بدن یعنی پوست دربرابر عامل های بیماری زا است .بدن ما به طور معمول هر 30 روز یک بارسلول های لایه مرده را با لایه های جدید جایگزین می کند. برداشتن این سلول های مرده پوستی صاف و درخشان به ما هدیه می دهد .

۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموده آکادمی